5 gün sonra 3 aylık olacağız. Bebeğim gece iki kere kalkarlar emip uyurken daha sonra her saat başı kalkmaya başladı geceleri. Sonra biraz düzeldi iki saate bir kalktı. Dün gecede ise yine saat başı kalkmaya başladı eskiden emerken uyurdu şimdi emerken de uyumadı bende uykusuzluktan mahvoldum. 12. Hafta atağımı bu. Neden böyle yaptı. Uykusuzlukla baş edemiyorum 😕