Kızlar benimki 67 günlük, 2 gündür gece 4te uyanıyor bidaha uyumuyor arada bi 10 15 dk kestiriyor tamam. Rahatsız gibi ağlamıyor da böyle kısa kısa ağğğh yapıyor bakıyor sanki bak ağlıyorum bana bakıyor musunuz der gibi 😂 yani normalde uykusu olsa kıyametleri koparır uyut beni diye. Ses çıkarıyor devamlı bunlar yeni güncellemeler tabiki. Sorum yokta kimler böyle yada 2 aylık bebeklerinizle nasıl gidiyor muhabbet etmek istedim