Canım benim dikişlerim 20 günde tamamen düştü ama ağrısı hala geçmiş değil 45 gün oldu hala ağrıyor sanki tam 40.günümde adet oldum bide. Üstünede basür şişince perişan oldum resmen doktora gittim krem falan verdi şimdi iyim. Ama benimde senin ki gibi beyaz beyaz olmuştu dikişlerim ve şişmişti çok üzülüyordum hiç geçmicek sanıyor insan ama geçiyor inanki iyi bak yeter ben her tuvaletten sonra kurutma makinası ile kurutuyordum batikon kullanmadım oda nemlendiriyordu onu ilk hafta kullandım sadece sonra hep kurutttum çok geçmiş olsun cnm