Berentelli Kızlar bebegimin sağ bacağı şiş biraz cuma günü 6 aylık aşısını olmuştu böyle olan var mı acaba
Arenbuse58 Berentelli evet oluyor benimde oğlum aşı oldu bacağı yumruk gibi şişti doktor normal dedi ama geçti sonradan yan etkileri kizarik şişlik olur dedi
agacsizkoala Berentelli soğuk bi bez ile yada kolonya ile masaj yaparsanız düzelir diyordu bize hemşire , oğlumun sadece bir yaş aşısında şişmişti bacağı o zaman öyle geçirmiştik