Kızlar kızım 4 gündür paçasından akarcasına ishal bazı akıllı arkadaşlarımın lafına uyup diştir diye götürmedim dün gece acilde rota teşhisi kondu serum velip ilaç yazılıp gönderildi. Mecburen memleketime gidiyorum şu an yoldayım orda yatış istemeyi düşünüyorum. Kızım 10 saatte 1,5lt kadar su içti ufak tefek bir şeyler atıştırdı sizce yatış konusunda ısrarcı olmalı mıyım? Başından geçen anneler nolur bir akıl verin