Sedakahraman kızlar böyle çok iyi çekim gücü olan bı göğüs pompası onerirmisiniz avent kullanıyorum ama hiç memnun değilim meme reddi yaşıyor bebeğim onun için. sağmam lazım redddi içinde biseyler tavsiy verirmisiniz başına gelen anneler
momofa Sedakahraman hastane tipi kiralayabilirsnşz. Ben Medela Lactina kullanıyordum. Hem hızlı, hem da daha çok süt çıkarıyor. Aylık 200 tl. Ama meme reddini artırıyor biberonla beslemek. Artık kullanmıyorum.
Toprakaren Sedakahraman eğer sagdigim sütü biberon ile veriyorsan kesinlikle e bebek in kendi biberonunu ver bana hediye geldi ben chicco kullanmıştım mama ve anne sütü hemen bitiyordu ama e bebek in ki sıcak mi diye bakmaya kalktığında bile damlamıyor çok uzun sürüyor yemek asamamiz en az 5 dk falan başında bu biberonu kullansaydım memeyi birakmazdi