6 aylık oğlum 2 gündür boğulcak gibi öksürüyodu sabahlari öksürükle ağlayarak kalkıyodu gözleri kıpkırmızı olmuştu annem iki peçete arasına bal koy iğneyle del göğüsüne koy dedi Allah razı olsun gece 1 kez bile uyanmadi boğularak kalkan çocuk uyandı uyanali öksürmüyo bu ara salgın var bütün bebeklere içim gidiyo o yüzden yazmak istedim belki yapan olur iki peçetenin arasına balı koyun bol bol iğneyle delip gece bebeğin göğüsüne koyun öyle yatsin Allah şifa versin