Humus ben normal bir bebek mağazasından aldım, tog değeri bile yazmıyor, satan çocuğa tog değeri kaç diye sorduğumda yüzüme anlamsızca baktı😂 alanlar çok memnun dedi, içi elyaf dolgulu, bizim ev de 22-23 derece, altına ince bir kat pijama giydiriyordum, son 1 haftadır üstüne de uzun kollu ince pijama giydirmeye başladım, terlemiyor. 0,5 tog ince gibi geldi bana