Zhrbzl 2 aylık bebeğim var hasta oldu atesi düzene girdi ama burun tıkanıklığı yaklaşık 15 gündür var ve geçmiyor damla kullanıyorum serum fizyolojik yapıyoruz başka bir önerinlz varmı ?
TuGba8891 Zhrbzl serum fızyolojı kullan ve sürekli aspiratörle cektır burnunu…gecelerı üzerini kapat bebegın kendı nefesiyle ısınsın yüzü burnundan alır derler