Meliska 2-3 saat çok fazla. Saat başı uyandırmanız lazım. Benimkide baygın gibi uyurdu. Ayaklarıyla oynardım, burnunu hafifçe sıkardım ellerini kollarını hareket ettirirdim baktım hala uyanmıyor ağzından şırınga ile beslerdim.
Bebeğim çok şükür hiç sarılık olmadı.