srcyhy kızlar oğlum yeni doğduğundan beri nadirde olsa kusmuğunu yutuyor. bi zararı varmıdır. yanda yatırsam oğlum o kadar emiyoki kusmugunu bile israf etmiyo yutuyor.🤔🤔
srcyhy Cigdembilir Beyzaaslan OlgaArslan Zynp35 Duygu03@N_YLMZ#114225@Duygu03#114296 internetten baktımda doktorun biri demişki kısmuğunu yutan bebeklerde spastik olma olasılığı varmış. ne kadar doğru acaba duydunuz böyle bisey 🤔🤔
Beyzaaslan srcyhy benimki dogdugundan beri belkk iki uc kere kusmustur bazen yuttugunu görüyorum yan çeviriyorum yinede çıkartmiyor
OlgaArslan srcyhy hiç duymadım araştırmadım da sağlık ocağındaki soktor normal bütün bebekler yutar demişsi bilemedim 🤷♀️
Zynp35 srcyhy canmm aman sakin nette yazanlara kulak asma nete gore yasasak varya coktan mezara girmstik kafani bulandrma hic cocuk onu refleks olarak yutuyor her bebek de yapar genede bunu
Semakacan srcyhy bende doktora çok kusuyor diye gittim dikkat et kustugunu geri tutmasını zatürre olmasın dedi 😥