Yavuzegeninannesi Muaziim diş falan diye düşünmeyin sakın diş ateşi 38 i geçmez evet biraz Yüksel calpol yada dolven verdiniz mi bide ılık suyla yıkayın geçmezse bence acile gidin enfeksiyon olmuş olabilir zor kardeşim ateş 🤦🏻♀️
gocebebirbayan Muaziim ben böyle düşüremediğim durumlarda hemen acile götürüyorum canım. Evde tek kalıyorum bebeğimle. Geçen ay gece saat 01:30 gibi düşüremedim ateşini , taksi çağırdım gece gece hastaneye götürdüm. Çok geçmiş olsun 🙏🏻♥️
AliKuzey12 Muaziim calpol verdiniz mi, düşmüyprsa hala acile gidin cok yüksek bebek için 😭 Allahım yardımcnız olsun kıyamam ona ya
Muaziim Yavuzegeninannesi yıkadım calpol verdim biraz düştü. Şimdi kalktık yine yükselmiş şimdi hastaneye gidiyoruz. Allah razı olsun canım
Muaziim AliKuzey12 calpol verdim biraz düştü uyudu şimdi yine yükseldi hastaneye gidiyoruz. Allah razı olsun canım
Egeanul Muaziim tabiki yüksek beklemeyin nolur hemen götürün acile. Bebeklerde 38 görülünce hastaneye gidilmesi lazım. Düşmeyen ateşse çok sıkıntı oluyor
Muaziim Yavuzegeninannesi enfeksiyon kapmış miniğim. Akciğerinde gerileme var biraz dedi ama antibiyotik onu geçirir dedi ateşi 37 ye düşmüştü gittiğümizde ama vücudu sıcaktı. Boğazları kızarmış dedi işte antibiyptik verdi bide