Günaydınlar kızım 7.5 aylık oldu 10 günlükten beri uyku problemi var geceleri 9-10 kez kalkıyoruz.hiç değişmedi 20 dk önce de tamamen ayıldı. Üstüne 1. Sınıfları okutuyorum aylardır zaten uykusuzum bir de bu tuz biber. Neyse yani demem o ki beterin beteri var kızlar dualaırmdasınız
çok zor 🙏🏻