Buse1609 canım bende olmuştu hastanedeyim o sıra 1 haftalık doğum yaptım ama riskli olduğu için hastanede uzun kaldım neyse işte yan yatıyor yanımda ilk defa kustu neye uğradım şaşırdım hemen düşmeye bastım hemşire çağırdım kendimde kalkıp alamadım çocuğu… Aldı götürdüler sonra getirdiler birşeyi yok dediler doğumda yuttuğu kan ı çıkarmış dediler şaşırdım 1 haftadır kakayla falan nası çıkmadı kusmuk ta çıktı die belki sizinde öyledir 🤷♀️