İkizlerim 4 gün sonda yaşlarına girecekler ama illallah ettim artık ya. Son 3 aydır uyku nedir bilmiyorum yemin ederim. Abartısız söylüyorum 1 saatte tam 5 defa uyandılar. Takatim kalmadı artık. 11 den beri çocuk uyutmaya çalışıyorum. Her yolu denedim bıraktım oynasınlar uykuları gelince uyurlar dedim yok. Acıkmışlardır dedim yok. Ağrıları vardır ilaç verdim yok. Su içirdim yok. Yok yok yok uyumuyorlar. Dün sabah 7 den beri ayaktayım. Yoruldum artık ya ne zaman deliksiz uyuyacak bu çocuklar. Bu zamana kadar ilaç falan hiç düşünmedim ama yok artık gidip alıcam bende uyku ilacı en son o olacak