cemrenuraydin Kızlar merhabaa. Bebeğim 6 buçuk aylık. Lohusa kanaması dışında hala regl olmadım . Siz ne zaman oldunuz? Ara ara yaşadığım kasık ağrıları regle mi işaret sizce ?
dorukannem-18 cemrenuraydin Ağustos ayında doğum yaptım Eylül de hemen regl gördüm ve üç ay bu düzenli oldu ama bu ay yok olmadım