Uygunajda
Bence 40′ı çıkınca ve 4.aya girene kadar. En ideali. Sonrasında aşırı hareketli oluyorlar ve anneye zor oluyor.
Devlet, üniversite ve özel hastane ile klinikler yapıyor. Biz Üni.hastanesi çocuk cerrahi kısmına gittiğimizde bize şunu dediler. Çocuğu sizden alıp, işlemi yapıp geri size getireceğiz. Biz bu durumu kabul etmedik, çocuğun yanında olmak istedik.
7aylık iken özel bir klinikde (Ank.) 650 TL ye yaptırdık. Klamp yöntemi ile. Ama tavsiye etmem. Çünkü 11aylığa kadar sürekli Fucidin krem ile sıyırma işlemi yaptım. İçe gömülüyordu. Dr. Kilodan vs. Normalde 1ay sürer geçer dedi ama ben yine de klasik yöntem ve dikişli tavsiye ederim.
Sünnet sonrası bakım basit. 1 beden büyük cırtlı bez ve Dr.un yazdığı ilaçları kullanarak 1hafta gibi bir sürede süreci atlatıyorsunuz. 1aya da kendini toparlıyor.
Kesinlikle geç kalmayın derim. Heleki dönme, emekleme, ayağa kalkıp tutunarak yürüme aşamalarına denk gelmesin sünnet. Anne olarak çok zorlanırsınız.