azra123halime selam arkadaşlar sekiz aylık kızım alışkanlık etmiş mi yoksa acıkıyo mu bilemedim saat başı bu ayda böyle olmaz bune iki aylık bebe gibi gece yatmadan tok tutan yiyecekler neler napmalıyım sizce 🤩🤩
ikizoglan_anasi azra123halime uyku gerilemesi döneminde. İkizlerim var 0 uyku geçirdim 8. Ayı. Neler yaptım yedirdim verdim. Açlıktan değil uyanmalar boşuna çocuğu reflü yapmayın
MelikeBayndr azra123halime Alışkanlıktandır yüksek ihtimal canım pirinç unuyla gece maması yapabilirsin canım
1ana1bebe azra123halime bizimde aynı ama gece maması yedirdigim halde sürekli uyanıyor bende vermiyorum o yuzden