Shrbn94
ya şöyle söyleyeyim, benim oğlum da 6 aylıkken gece beslenmesini kestiydi. 9 aylık olana kadar öyleydi sonra diş çıkarmaya başlayınca yine uyanmalar sıklaştı ve haliyle en azından bir kez mama istedi gece. Öyle geri başlamış oldu çünkü ilk dişten sonra peş peşe çıkarıyorlar. Tabi bıraktırabilirsiniz ama diş çıkarma döneminde geri başlayabilir demek istemiştim🥰