Hanımlar bi yere gidiyoruz benim 4 aylık bebeğim feryat figan ağlıyor huzursuz somurtuyor gittiğimiz yerlerde kucağımda gezdiriyorum etrafı izliyor ama yok ağlıyor da ağlıyor eve geliyoruz o ağlayan bebe agulayip gülüyor 🙄 evden çıkınca hırçınlaşıyor halbuki hep çıktık doğduğundan beri ama niye böyle anlamıyorum