zeyzy21
ya ben özelde doğum yaptım doktorum mesaj atmıştı sgkyla görüşmeniz yeterli diye siz devlette mi yaptınız bilmiyorum orda nasıl hiç bi bilgim yok inanın ama eşim sgkyla görüştükten sonra e devlet üzerinden baktık eşiminki 10 gün içinde yatmıştı benim adıma yatanda 1 bucuk ay falan sürdü devamlı ödeme aşamasında yazıyordu sorduydukta pttye bir kaç kere daha yatmamış dediler en son baktığımızda hala ödeme aşamasında yazıyordu gittim sordum yattımı diye yatmıştı canım. Sürekli gidip sorma nedenimde biri demişti parayı çekmeyince geri gidiyormuş almak içinde bi ton tantanayla uğraşıyormuşsun geri giderse para