Sevgili güzel anneler sizlere bi sorum var. Bizim doktorumuz öğlen sebze püresi fln vermemi ve öğleden sonra ki öğünde ise yoğurtla meyve fln var dedi. Yumurta 7. Aydan sonra dedi. Kafam çok karıştı şimdi kızıma kahvaltı yatırmıyorum. Ama aklım kalıyor yumurta önemli sonuçta. Sizler nasıl ilerliyorsunuz bu ek gıda ne zormus