prensler_-_ Kızlar bebeğim çok öksürüyor aferin şurup bulabildim birde katarin var aferin işe yarar mı katerin sabah 1 tatlı kaşığından az verdim işe yaramadı gibi aferin verebilirmiyim bilgisi olan varmı ?
Aselllll prensler_-_ yarın prospan alın bıde sarımsaklı zeytin yagı yapıp ayak altına sürüp corap giydirin cok ıyı gelıyor dedıginiz surupları kullanmadım o yüzden bısey diyemem gecmiş olsun
Prensesbella prensler_-_ öksürük varsa mutlaka sarimsakli zeytinyağı deneyin derim zeytinyağının ici ne 4 dış sarımsak rendeleyin biraz bekletin ve bebeginizi ayağının altına göğsüne sırtına sürün.
Gececi prensler_-_ ben aferini öksürük için kullandım ama eczacı beş gün sabah akşam bi tatlı kaşığı demişti tamamen geçirmemişti ama azaltmıştı zeytinyağı sarımsak tavsiye ederim
Sonsuzmutluluk prensler_-_ doktora götürün bronşit salgını var ciğerlerini dinletin ona göre ilaç verirler
Ikizannesi5 Aselllll sarımsaklı zeytinyağını ılık mi sürmek gerekir detayli anlatirmisin rica etsem oğlum sueekli hasta olurda 🙈
Prensesbella prensler_-_ 2 sine de sabaha kadar beklesin bir sıkıntı olmaz korkmayın her gece yapın birde yarın alabilir deniz prospan alin. Etki eder oda
prensler_-_ Sonsuzmutluluk bende olmustum 3 hafta önce filan canım inşallah o değil dir 9 aylık sürekli salya akıtıyor önlük taktirmio sürekli onu yaş dikkat ediyorum bez koyup değişiyor um ama ne fayda birde aşırı terliyor o yüzden de oluyor sanırım napcam bilmiyorum
Esrasenay1 Esrasenay1 rsv virusu geciriyor yani bronsiolit oksuruk ve hirilti vardi nefes darlığı cekti birden ama hemen ilerledi 33 gunluk olduğu için ama forumda bakarsanız anneler ayni dertten yanıyor bir kac gundur
Sonsuzmutluluk prensler_-_ Allah kolaylık versin benim kızımda 1 yaşına yeni girdi 2 defa bronşit geçirdik çok zor bir durum benimde aklım çıkıyor tekrar olacak diye
prensler_-_ Sonsuzmutluluk ben olduğumda da oksuruyordu fakat doktora götürdüğümde ilaç yazdı yolladı antibiyotik var geçen seferden acmamistim ona mı baslasam
Aselllll Ikizannesi5 3 4 diş sarmısağı guzelce ezdim ıcıne hakiki zeytin yagı koydum yarım var batçrdagı kadar bırazda oyle ezdim karıştırdım sonra buzdolabına 1 gun beklettim ertesi gun sürmeden yarım saat once cıkardım ılıdı ve surdum corap giydirdim yine dolaba koydum