Busrammesut evet eczaneden almış canım. 75 tlye. Gece uyanmasindan hemen sonra veriyorum, çünkü tek işe yaradığı konu uykuya dalmayı kolaylaştırıyor. Gece uyanmalarına bir faydası yok. Yani yatmadan vereyim gece uyanmasın mantığı işe yaramıyor. Yani öyle bütün gece uyutan bir takviye değil, bence böylesi daha iyi, evet gece kalkıyoruz ama en fazla yarım saat ayaktayız. Bu gece 3 te kalktı 3 buçukta uyudu, sabah 8 de tamamen uyandı. Bu bile benim için cok iyi çünkü 3 te kalkıp 6 ya bazen 7 ye kadar ayaktaydık. O saatten sonra uyuyunca tüm uyku düzeni bozuluyordu. 2 gündür eski düzene döndük şükür. Biz de geceler böyle sizde durum nasıl?