Rabiactm Bebeğimin yanaklari kızarıyor devamlı ama huysuzluk, ateş vs hiçbir şey yok. Ten renginden mi kaynakli acaba ten rengimiz beyaz. Bu durumu yaşayan var mı acaba ? Gördükçe üzülüyor insan
kirmizibasliklikiz_ Rabiactm aynen benim oglumunda oyle ilk baslarda yüzüstü yatiyor diye oluyordu simdi surekli kirmizi anlayamadım bende
Kayram64 Rabiactm 3-4 gündür aynı şeyi yaşıyorum desem sebebini araştırıyorum sürekli 🤦🏻♀️Yüzünün üstüne mi yattı ki Sıcaktan mı ki kalın mı giydiriyorum ki dışarı çıkınca soğuktan ya da güneş yüzüne vurduğu için mi kafam da deli sorular 😑 vücudunu falan kontrol ediyorum hafiften vücudunda da var sanırım egzama yakın süreçte kontrolümüz var bi doktora da danışacağım bakalım
Rabiactm dygusalmom97 Antalya’da bir yayla da yaşıyorum ama doğduğundan beri böyle nerdeyse sanki yanakları kırmızı ve çizik çizik gibi duruyor
Rabiactm Kayram64 ah sormayın gerçekten bizde doğduğundan beri var nerdeyse yanakları kırmızı kırmızi. Ten beyazladikca yanak kızarıyor sanki. Süt alerjimiz var zaten yumurta da yemiyorum bebeğin yüzünde sivilceler çıkıyor. Öyle aşırı yediğim birşey de yok aslında ama inşallah varsa da bulunur geçer 😔
Yaseminfidan Rabiactm acaba alerjik olabilirmi aman olmasın zaten ben ne çektim benimde öyleydi sonra yara gibi olmaya başladı yumurta alerjisiymiş meğer sizde takip edin inşallah havalardan geçmiş olsun süt emzirdiğim halde yumurta ona geçiyordu 10 ay yumurta yemedim zaten 16 aylık sütten kestim 6 aya kadar yemiştim yanakları hep kızarıyordu takip edin kaç aylık sizin?
Rabiactm Yaseminfidan bizde de var bizde de maalesef 😔 5 ay 13 günlüğuz baştan beri süt diyeti yapıyorum ve yumurtada yemiyorum hiçbir şekilde. Sivilceli bir şekildeydi öncesi ama şuan sadece kızarıklıklar kaldı yüzünde
Miskokulum25 Rabiactm alerjik olabilir mi ek gıda dönemindeySe yediği bir şey etkilemiş Olabilir. Veya egzama da olabilir. Resim paylaşma imkanın varsa yüzünü saklayıp yanaklarını çekip atarsan bakalim egzamaysa az çok belli olur
Rabiactm Miskokulum25 Ek gıda icin tadım yapmaya başladım bal kabağı ile başladım ama sırtı kırmızı kırmızı benekler oluştu üç günde bıraktım belki daha zamanı vardır diye. Ama yüzümüzdeki ilk günlerden beri var maalesef. Fotoğraf paylaşmak istiyorum ama nasıl paylaşacağımi bilmiyorum kuzum. Umarım egzama değildir. 😔
denizkizi_ Rabiactm benim de kızımın yanakları bazen böyle kızarıyor hava kuru olduğu için olabilir mustela yüz kremi kullanın nemlendirin sürekli
Rabiactm denizkizi_ teşekkür ederim deneyeyim umarım işe yarar doktorun verdiği bir krem var işe yaramıyor çocuk sürünce yüzüne saldırıyor yakıyor mu avaba bilemedim
Rabiactm Elifminakul yaa inşallah bizde deneyelim umarım işe yarar. Yanakları al çizgili gibimiydi sizinkide acaba. Oğlumu gören direk yanaklarını soruyor ne oldu böyle diye.
Miskokulum25 Rabiactm Alerjik bebek olabilir. Bunu da ancak doktora giderek çözebilirsin umarım egzama ve Alerjik bebek değildir
Elifminakul Rabiactm Evt bizimde oyleydi bir de kuruydu pütür pütür sertti Cok iyi geldi dr önerdi bize . Cok az suruyorum sbh Aksam baya gidiyo