MyEternalLoveNoyann Bir gün kayınvalidemdeydik ben anladım huzursuzlanacağını ama çok sıkılmıştım. Eşime dedim sen git, ben bir bardak çay içip geleceğim hemen. Evlerimiz de yakındı bu arada. Eşimde tabi tabi sen keyfine bak diyor özgüvenli bir şekilde. Neyse içemedim o çayı. Eşim herkesi sırayla aramış, benim telefonum sessizde diye. Apartmana girdiğimde benim minnoşun sesi geliyordu. Nasıl ağlıyordu ama görsen 🙈😂