hevookeee Ben 11 ay normal doğum yaptım ve şuan 2 aylık hamileyim son günlerde doğum dikişlerim içten çok kaşınıyor sebep ne olabilir acaba iyileştiği zamanlarda bile bu kadar kaşınmiyordu acaba rahimim genişliyor ondan mi