Canım bizde geçen hafta olduk 1ci ay aşımızı doktorumuz her ihtimale karşı yenidogan ateş düşürücü alın ateşi çıkarsa 1 çay kaşığı ver dedi ama ateşi çıkmadı biraz huzursuz oldu sadece akşam saatlerinde o kadar. 2ci aşısı verem aşısı çok zormus ağır geçiyormuş o sizi baya zorlayacak dedi doktorumuz. Korkma inşallah senin bebende hafif geçirir ama yinede yenidogam ateş düşürücü almanda fayda var bence nolur nolmaz. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🌸