Lavender11 gereksiz duygusallaşmak falan değil. Apaçık yazmışsın bebeğime bu kötülüğü etmek istemiyorum. Bi kere kötülük ettiğin falan yok. Kuş nasıl yem yer, armut ayva veremezsin. Bebek de süt içer, doğal ya da yapay. Bunda bi kötülük yok. Sadece herkes doğalını ister, kimisi yapayıyla yetinir. Her zaman herşeyin doğalına sahip olamıyoruz hayatta da. Mamaya mecbur anneler, hiç sütü olmayanlar kim bilir ne kadar kırılmış ve yetersiz hissetmişlerdir!