Sterimar bugun ilk kez kullandım, kendiliğinden akıyor aspiratör ile çekmek burna zarar verdiğini söylüyor coğu kişi ama zaten benim kızım asla ona izin vermiyor bir de yine doktor tavsiyesi ile ilaç aldım bugun oda işe yaradı sanki dün gece burnunun sesinden uyuyamıyordım şimdi mışıl mışıl uyuyor yavrum