Dilaam Kızlar çarşamba ası olduk ates hiç yoktu cuma bugün sabah 5 te atesimz 38 e yakın normal mi acaba sebebi aşı mıdır baska bir sey olabilir mi
Seraap27 Asi sebebi canim oluyo öyle endiselenme fazla giydirme daha cok cikar fitil ver rahatlasin atesi de düser