5 aylık bir bebeğim var ve emziren bir anneyim. ¾ gundur göğsümde bir ağrı var kolumu kaldırdığımda dokunduğumda baya acıyorrr ve emzirdikten sonra meme ucumun neredeyse tamamı bembeyaz oluyor ilk defa böyle bir şey basıma geldi kızlar sizce bu ne olabilir şişlik vs yokk sadece ağrı ve acı 😢