Lcw tog 1.6 uyku tulumu 18-20 derece de kısa kol ve ya uzun kol zıbın ile , 13-16 derecede atlet artı uzun kollu ayaklı pijama ile giydirin diyor açıklama ama bizim ev 23 derece talimatlara uydum içine kısa kol zıbın giydirdim bebeğim üşüdü sırtı göbeği bacakları çok soğuktu hemen yatağıma alıp ısıttım sonra üstünü örttüm beşiğine koyunca neyse . Ertesi gün evi 25 derece yaptım kısa kol zıbınla yatırdım gece yine vücudu soğuktu ertesi gün içine uzun kol zıbın altına uzun pijama giydirdim öyle ısındı bebeğim bu arada ev 25 derece cayır cayır . Talimatlarda en fazla sıcaklık 18-20 derece olsun diyor kafayı yemiş bunlar . 1.6 kullanan var mı aranızda sizde durumlar nasıl lcw ???