Meleeek Kızlar bebişim 2 buçuk aylık regl oldum ve emmek istemiyor sürekli ağlıyor bazıları regl iken sütun azaldığını söylüyorlar ne kadar doğru acaba bilgisi olan var mı 🤷
Kayram64 Meleeek bende 2,5 ay sonunda regl oldum sütüm azalmıştı ama sonrasında normalde dönmüştü o süreçte