Cansuukoosee geçen hafta yaşadık aynı olayı 39.3 e kadar çıktı ne yaptıysam 38,5 ten aşağı düşmedi ,boğaz enfeksiyonu başlangıcı dedi serum taktı dr, antibiyotik kullanmamıza rağmen ⅘ gün ateş hep indi çıktı 🤦🏻♀️
eğer 38,5 evde baktınız düşmüyor direk doktora gidin enfeksiyon varsa bir süre sonra düşsede çıkıyor