duru_20 bütün Durular mı böyle acaba 😂 ben 23 24 aylıktı sanırım o zaman uyku eğitimi aldım ve geç kaldığımı farkettim. Sonra kendi yöntemimi denedim. Yastıkları sakladım 😬 artık ayakta sallamak yok diye güzelce konuştum. Hala gece uyanıyor, çıt sesine kalkıyor ama en azından sallamayı bıraktırdım. Yanımda yatıyor, evet yanlış ama uyuyor en azından 😏