ebruu05 2 aylık olduğu için yaptığı kıvam zaten ishal gibi olur yani eğer günde 6-7 bezden fazla kakalı bez alıyorsanız ishal olarak değerlendirilir. Fasülye de yapmış olabilir genelde anne sütünden yediklerimizi alırlar. Kına yeşili renginde , içerisinde sümüksü yapı ve kan olmadığı sürece alerjik belirtisi değildir. Siz yediklerinize dikkat edip bir kaç gün daha takip edin 3 gün önce de yediğiniz şuan kakada belirti verebilir ☺️