Bernos1109 Alpsmomm sezeryanlamı dogum yaptınız dr. Bize sezeryanli dogan bebekler icin bu mamanin oldugunu söylemisti sindirimi daha kolay oluyormus aptamilin normal mamasina gore
Bebegimmete Alpsmomm süt alerjisine karşı ilk bu mamadan tavsiye ediyor lar banada doktorum bunu yazmıştı 🙂🙂2-3 kutu sonrası normal aptamile geçtim fark göremedim ikisi de kabızlk yapmadı
bsra1321 Bebeğim doğduğunda biz 2 ay kullandık. Sonrasında kendi mamayı bıraktı. Bağırsak florasını düzenliyor, sindirimi kolaylaştırıyor prosneo.