Merhaba kızlar,
Bebeğim sadece anne sütü alıyor. Kakasını da genelde ben altını temizlemek için açtığımda yapıyor. Su gibi sarı-yeşilimsi içinde pütürcükler oluyor. Bir de günde iki kez yapıyor ama böyle çok çok yapıyor yaptığında. Doktorumuz normal dedi sulu olmasına ama ishal olsa nasıl anlaşılır acaba??