Lulemom bi ara kilo alımı az olduğu için geceleri kaldırıp emzirmek zorunda kaldım öyle olmasaydı hiç bir zaman çocuğun düzenini bozmazdım şimdi eski haline çevirmek için resmen mücadele veriyorum ama asla olmuyor 🤦🏻♀️ Kalktığı zaman emzirmeden sakinleştirip uyutmaya çalışıyorum önce baktım olmuyor son çare emziriyorum artık ama bir iki gündür 10-11 gibi iyi emip yatıyor sabah 6 da kalkıyor biraz düzelme var gibi