Ayse01_ olabilir tabii, çoğu bebek çıkarır diş bu aylarda. Bir tanesi de benim ablamın bebegi. Belki gaz sancısı da çekiyor olabilir. Yani hiç sakinlesecek gibi değilse bir çay kaşığının yarısı kadar calpol icirebilirsin. Calpol parasetamol bir şurup. Yalnız ateş için değil. Benim oğlum da gazlı bir bebekti çok çatlayacak gibi olduğunda doktorumuz bana bu şekilde söylemişti.