Btlylmz aynı durum bendede var bende bi post atcaktım benimde kafasında çıktı doktora gittik egzama dedi ilaç verdi kullandık geçti ve sürekli tekrarlıyo aynı yerden dediğiniz gibi kaşınmıyoda ilaç kullanmadığımız zaman çoğalıyo bende şaşırdım kaldım