Merhaba anneler,kızım 8 ay 12 günlük 3 tane dişi cikti fakat emerken dişleriyle meme ucumu yara yapti tabi ki üst 1 tane disiyle..emzirirken resmen ugunuyorum gözümden yaş geliyor…bu agriyi önlemek için önerisi olan varsa lütfen yazsin 🙄😔bu arada lansinohun gogus ucu kremini kullanıyorum ama bir fayda göremedim