Kizimvebn 4 ay 10 günlükken meyve tadımlarına başladık. Şiddetli meme reddi ve mama reddi sonucu 2 ay boyunca sınırın altında kilo alınca doktor önerisiyle başladık. Bazen bebeklere erken başlatmak gerekebiliyor, malesef herşey gitmesi gerektiği gibi gitmeyebiliyor. Doktor kontrolündeyse sıkıntı yoktur diye düşünüyorum. Tabi verdiğimiz hiçbişeyi kafamıza göre veya İnternete göre vermedik. Hep doktorla diyalog halinde olmak gerekir erken başlayınca