Arkadaşlar ben neler okudum yukarıda ya. Yapmayın lütfen. Doktorlar beslenme uzmanı değildir, doktorlara hastalık danışılır. Ayrıca her doktor güncel bilgilere hakim de değildir. İçlerinden kendini geliştireni ve bilinçli olanı sizin araştırıp bulmanız gerekir
6aydan önce bebeğe su dahi verilmez.6 ay dolduktan sonra 3 gün kuralıyla tadım yapılır. Bakın tadım diye bahsettiğimiz şey de öyle yazdığınız gibi 2-3 tatlı kaşığı değildir.
Erken başlayınca iştahlı olur lafı tamamen hurafe. İştahlı olan bebek 6.ay sonunda da başlasa iştahlıdır. Veya iştahsız bir bebeğe isterseniz 2 aylıkken başlayın iştahsızdır.
ileride yaşayacağı bütün mide, bağırsak problemlerine zemin hazırlıyorsunuz ve bu konuda ben verdim bir şey olmadı demek için senelerin gözlemi-araştırması gerekir.
Elbette her bebeği en cok annesi düşünür ama belki birine faydam dokunur, belki yaptıklarının sonucunu bilmeyen bir anneyi bilgilendirebilirim diye yazıyorum bunları.