Bersahefem Ne olur acil yardım.doğum yapalı dört ay oldu dört aydır su gibi ter döküyorum.sezeryanka doğum yaptım.sabaha kdr dört beş tane tişört değiştiriyorun doğum yapmakla ilgisi var mı benim gibi olan var mı nedendir lütfen bilgi verin
HaticeClk Bersahefem canım bende öyle olmuştum ama ben lohusa döneminde öyleydim sonra geçti Kalmadı yani
Gugukkkkkk Bersahefem merhabalar bende aynı şekilde sizin gibiydim aile hekimimle görüştüm oda emziriyorsan o yüzden olur korkma dedi hatta ne güzel işte zayıflarsın falan diye espri yaptı🙄 14 aylık bebeğim o 4 5 atlet değiştirme dönemim bitti ama bazen yine 2 sefer değiştiriyorum . Bende merak ediyorum sebep ne 🤷🏽♀️
Kaderlmc Bersahefem benimde öyleydi emzirirken daha beter hale geliyordum ama 2-3 hafta içinde geçti şuan sadece ara ara sıcak basması var
Bersahefem Gugukkkkkk tişört değiştirme tam olarak ne zaman bitti 🙂tşk ederim bilgi için.emzirme ile ilgili ise uzun sürer sanırım.emziriyorum bir de çok su içiyorum ondan mı acaba
Bersahefem Dereninannesi38 en son testlerimi yaptırmıştım ama troid e baktırmamıştım normaldeyüksekti benim gebelikte de ilaç kullandım
Bersahefem Kaderlmc keşke benim de geçse cnm bıktım valla suyun içinde kalıyorm sırtımdan terler akıyor.saçlarım su içinde kalıyor defalarca kurutuyorum ama yine aynı yakında saçlarım çürüyecek diye korkuyorm 🤣🤣
Kaderlmc Bersahefem siz bi kadın Doğum doktorunuzla konuşun inşallah çözüm bulursunuz 🌼 ama bir yandan da kilo için terlemek çok iyi tabi
Bersahefem Kaderlmc benim ilk iki hafta da 10 kilo birden gitti ama ondan snra daha kilo verdim dört aydır 😕