Limonlusu Benim oğlum 26 aylık olduğunda 2li kelime kullanıp basit cümleler kurmaya başladı. 27 ay bitince kelime kullanması arttı… Araştırdığım kadarıyla da çocuklar 2 kelimeli basit cümleleri 25 26 27 aylarında kullanmaya başlıyormuş normalde. Dil gelişimi olarak bu 3 birbiriyle aynı gibiymiş hemen hemen. 25 aydan önce başlayan çocuklar da var ama onlar erken konuşmaya başlama olarak kabul edilen bir durummuş. 27. aydan sonra kelime kullanma hızları artıyormuş…. Benim de kafama çok takılmıştı çok araştırdım bu yüzden. Konuşmaya başlıyorum ve konuşturan kitap diye 2 tane 3lü kitap serisi aldım. Çok iyi geldi ayrıca, tavsiye ederim 😇