Kızlaaar bebişkom 8 ay 9 günlük 10 da gece uykusuna geçiyor akşam saat 7 gibi akşam yemeğini yiyor birde yatarken 200 cc mama içiyor bida hiç uyanmıyor saat 10 a kadar bende kıyamıyorum saat 6 gibi falan 150 cc mama veriyorum bu çocuk zaten mama içmeyi sevmez iştahsız olduğu için mi uyanmıypr yoksa acıkmadığı için mi 🤦🏻♀️