Tinymom daha çok küçük benim kızımda emerek uyuyodu her gece kabustuu her gece diyodum ki hiç geçmicek herhalde ama 10 aylıkken verdim uyku eğitimi 1 ay uğraştım zor oldu baya sonrasında alıştı şuan 20 aylık yanyana yatıyoruz pış pış açıyorum öyle uyuyo sende biraz daha sabret annesi 🥰