2,5 aylık bebeğim var dogumdan sonra sol memem mastit oldu ve kanlı aktığı için hep sağdım kızım sağ mememi emiyordu. Sol memeyi tutmaya başlamıstı ama çok değil. Birkaç gündür sol mememi alınca öğürüyordu bugun sağdım ve tadına baktım aşırı derecede kötüydü. Memede süt bozulurmu yada böyle bir durum olurmu?